Gelieve een meer recente versie van uw browser te installeren.
21 februari 2017
2 minuten leestijd
Tijdens het eerste Lab ‘Starten in de Mode’ van dit jaar gaven de aanwezige experts in financiering, productie, verkoop en marketing en communicatie heel wat tips aan de deelnemers. Elk van hen geeft hier de belangrijkste mee.
Brigitte Van Cutsem heeft haar eigen bedrijf IMForce. Ze ondersteunt bedrijven onder meer in financieel management. Momenteel is zij actief als CFO ad interim bij Stanley & Stella.
Stan Schoonbaert heeft heel wat jaren productie-ervaring op de teller. Zo werkte hij onder meer bij Oilily en Dries Van Noten. Hij wil nu vooral zijn kennis delen met de nieuwe generatie.
Sophie Pay werkt al enkele jaren bij Flanders DC specifiek voor de mode. Zij adviseert modeondernemers over sales, internationalisering en business development. Haar expertise haalt ze uit haar werkervaring als sales verantwoordelijke bij A.F. Vandevorst en Flamant.
Birgit Hubloux is 'the founding mother' van PR bureau Oona, een bureau dat zich specialiceert in het creëren en vertellen van verhalen. Met klanten zoals Essentiel, Café Costume, maar ook het kleinere brand December kennen ze hun weg in het modelandschap.
Cookies opgeslagen