Gelieve een meer recente versie van uw browser te installeren.
Wat als iedereen dezelfde content marketing wapens inzet om klanten voor zich te winnen en ze te behouden? In sommige sectoren weten bedrijven zich al omsingeld door een steeds groter wordende content overload. Toch kan je als merk in de tegenaanval gaan, en je via de juiste content onderscheiden van je concurrenten.
Op de derde editie van 20 Thoughts Before Noon beantwoorden content marketingbureau The Fat Lady en digital marketing agency Invisible Puppy de meest prangende vragen over content marketing.
Twee keynote sprekers delen hun visie over next level contentstrategie. Achttien sprekers van The Fat Lady en Invisible Puppy geven het beste van zichzelf in solo of duo sessies. Ze delen concrete oplossingen, praktische ideeën en handige tools die je helpen opvallen in een zee van content.
Ontdek het volledige programma op de website.
4 oktober 2018
Handelsbeurs
Kouter 29
9000 Gent, België
The Fat Lady en Invisible Puppy
272,25 euro
Cookies opgeslagen