20 Thoughts Before Noon

Wat als iedereen dezelfde content marketing wapens inzet om klanten voor zich te winnen en ze te behouden? In sommige sectoren weten bedrijven zich al omsingeld door een steeds groter wordende content overload. Toch kan je als merk in de tegenaanval gaan, en je via de juiste content onderscheiden van je concurrenten.

Op de derde editie van 20 Thoughts Before Noon beantwoorden content marketingbureau The Fat Lady en digital marketing agency Invisible Puppy de meest prangende vragen over content marketing.

Twee keynote sprekers delen hun visie over next level contentstrategie. Achttien sprekers van The Fat Lady en Invisible Puppy geven het beste van zichzelf in solo of duo sessies. Ze delen concrete oplossingen, praktische ideeën en handige tools die je helpen opvallen in een zee van content.

Ontdek het volledige programma op de website.

Datum

4 oktober 2018

08:00

Locatie

Handelsbeurs
Kouter 29

9000 Gent, België

Toon op Google Maps

Organisator

The Fat Lady en Invisible Puppy

Prijs

272,25 euro

Andere activiteiten