Data Lounge

Laat ons af en toe eens tijd nemen om het te hebben over een van de meest besproken onderwerpen in de marketingwereld, die ook wel de meest effectieve is eigenlijk. Natuurlijk gaat het over data! De nieuw samengestelde Expert Hub Data wil dit topic graag laten leven via een nieuw concept genaamd Data Lounge. 

Het principe is om voor elke editie de locatie, het moment en de sprekers te laten variëren. Met natuurlijk de bedoeling om marketingexperts samen te brengen onder peers om hun mening en best practices rond data-driven marketing te kunnen delen. Heb je zin om mee op data avontuur te gaan? Schrijf je dan nu snel in! Een unieke kans om een inspirerend sausje toe te voegen aan je lunch! 

Programma

  • 12u00: Ontvangst
  • 12u15 — 12u30: Inleiding door de nieuwe voorzitter Filip Champagne en coach Burt Riské
  • 12u30 — 13u00: Privacy Aware Marketing by Tom Haegeman
    These days, data is becoming the front line of sales and marketing. But, let’s not forget that data are facts about humans and that those humans are tired of companies abusing their personal information. You wouldn’t like to have your data breached and neither does your customer. This has created an environment where privacy-aware organisations are rewarded for their reputation as trusted gatekeepers. This presentation will provide some general insights on privacy aware marketing.
  • 13u00 — 13u45: Broodjeslunch en discussie
  • 13u45 — 14u15: Targeted advertising in a broadcast medium by Quinten Galle
    Addressable television (ATV) is a service that offers advertisers new ways to reach their audiences on tv. It combines the strengths of a broadcast medium with the granularity of digital buying and is developed to cater to the continuous shift towards digital video platforms. Serving more relevant ads to specific households ultimately make addressable tv campaigns more efficient than traditional tv advertisement.
  • 14u15: Koffie en afsluitende discussie


Inschrijven kan gr​atis voor de BAM Leden. Gebruik jouw persoonlijke login om jou te registreren voor dit evenement. Klik hier voor het Facebookevent.

Datum

15 februari 2019

12:00

Locatie

BAM - Belgian Association of Marketing
Z.1 Researchpark 120

1731 Zellik, België

Toon op Google Maps

Organisator
Prijs

gratis

Andere activiteiten