Hoe krijgt u de nieuwe consument in uw winkel?

Dat het moeilijker wordt om de veranderde consument in uw winkel te krijgen, hoeven we u niet te vertellen. Babyboomers, millennials maar ook veel consumenten met een niet-Belgische achtergrond zorgen voor diversiteit in het straatbeeld en op de winkelvloer. Hoe pak je die diversiteit aan en hoe zorg je ervoor dat deze verschillende doelgroepen de weg vinden naar uw winkel? Hoe deze klanten best benaderen, vloeit voort uit een specifieke kennis en begrip van de doelgroepen.

Wie zijn deze consumenten, wat houdt hen bezig, wat is hun koopgedrag en hoe kan je ze het best benaderen, bedienen en aan uw winkel binden? Hoe zorg je er als modeondernemer voor dat uw klantenbestand uitbreidt door deze nieuwe consumenten aan te spreken? Wat zijn succesverhalen binnen de sector en hoe pakken andere ondernemers dit precies aan?

Samen met Rachid Lamrabat van communicatiebureau TIQAH, gaan we dieper in op de kansen die deze nieuwe doelgroepen voor uw winkel bieden en kijken we aan de hand van praktijkcases hoe ondernemers uit de sector hun marketing en communicatie hierop afstemden.

Programma

  • 19u30: Ontvangst
  • 20u: Verwelkoming
  • 20u10: Gastspreker Rachid Lamrabat
  • 21u30: Praktijkcase food retail
  • 21u55: Praktijkcase mode retail
  • 22u20: Netwerkreceptie
  • 23u30: Einde

Gratis voor leden van Mode Unie en Fedelin. Niet-leden betalen 50 euro per persoon (excl. btw).

Datum

25 april 2019

19:30

Locatie

FelixArchief
Oudeleeuwenrui 29

2000 Antwerpen, België

Toon op Google Maps

Organisator

Mode Unie

Prijs

50 euro (excl. btw) voor niet-leden

Andere activiteiten