Gelieve een meer recente versie van uw browser te installeren.
Dat het moeilijker wordt om de veranderde consument in uw winkel te krijgen, hoeven we u niet te vertellen. Babyboomers, millennials maar ook veel consumenten met een niet-Belgische achtergrond zorgen voor diversiteit in het straatbeeld en op de winkelvloer. Hoe pak je die diversiteit aan en hoe zorg je ervoor dat deze verschillende doelgroepen de weg vinden naar uw winkel? Hoe deze klanten best benaderen, vloeit voort uit een specifieke kennis en begrip van de doelgroepen.
Wie zijn deze consumenten, wat houdt hen bezig, wat is hun koopgedrag en hoe kan je ze het best benaderen, bedienen en aan uw winkel binden? Hoe zorg je er als modeondernemer voor dat uw klantenbestand uitbreidt door deze nieuwe consumenten aan te spreken? Wat zijn succesverhalen binnen de sector en hoe pakken andere ondernemers dit precies aan?
Samen met Rachid Lamrabat van communicatiebureau TIQAH, gaan we dieper in op de kansen die deze nieuwe doelgroepen voor uw winkel bieden en kijken we aan de hand van praktijkcases hoe ondernemers uit de sector hun marketing en communicatie hierop afstemden.
Gratis voor leden van Mode Unie en Fedelin. Niet-leden betalen 50 euro per persoon (excl. btw).
25 april 2019
FelixArchief
Oudeleeuwenrui 29
2000 Antwerpen, België
Mode Unie
50 euro (excl. btw) voor niet-leden
Cookies opgeslagen