Hoe scoor je op sociale media?

Social media staat al lang niet meer in de kinderschoentjes. Ga je op café dan hoor je binnen de 5 minuten gegarandeerd het woord Facebook. Verkiezingen worden er mee verloren en gewonnen. En in je vriendenkring ken je misschien iemand die naarstig de geuzennaam influencer probeert na te streven.

Tijdens deze ochtendsessie brengt Intracto drie sterke sprekers, die je nieuwe inzichten kunnen verschaffen over hoe je social media succesvol in je communicatiestrategie kan verweven.

Sprekers

  • Tim Verheyden (VRT)

Tim Verheyden is een bekend en vooraanstaand journalist, die steeds meer de rol van socialmedia-expert binnen de VRT-nieuwsploeg op zich neemt. Flegmatiek en met brio. Vanuit zowel zijn internationale (een driedelige reeks over 15 jaar Facebook, vanaf 21 januari op tv) als nationale (de reportage over Schild & Vrienden) ervaring, beseft hij maar al te goed wat de mogelijke impact van social media kan zijn.

  • Dieter Van Esch (Intracto)

Uit eigen huis zal Dieter Van Esch het woord nemen. Hij toont hoe je verkiezingen kan winnen of hoe je een hele stad zin kan doen krijgen in een vergeten groente. Dit allemaal door slim in te zetten op de vele sporen en gegevens die socialmediagebruikers willens nillens achterlaten. 

  • Anne Cornut (mamavanvijf.be)

Eindigen doen we met Anne Cornut, bij heel wat vrouwen beter gekend als ‘mama van vijf’. Ze is actief op social media en brengt er het oprechte verhaal van haar gezin. Met vallen en opstaan. Bij nacht en ontij. Anne komt uit ons de doeken doen wat het leven van een influencer inhoudt en welke opportuniteiten er allemaal op haar pad komen. En wat je nu als marketeer wel en niet moet doen om aan micro-influencing te doen.

Datum

7 februari 2019

09:00

Locatie

Campus Intracto
Zavelheide 15

2200 Herentals, België

Toon op Google Maps

Organisator

Intracto

Prijs

gratis

Andere activiteiten