Gelieve een meer recente versie van uw browser te installeren.
Volgens heel wat bronnen en experten wordt het vandaag steeds belangrijker dat bedrijven inclusiever te werk gaan in hun marketing en in hun teams. Vaak hebben merken geen duidelijk idee hoe ze met diversiteit en inclusie moeten beginnen. Daardoor gaan velen onder hen oppervlakkig te werk en maken ze fouten. Vaak ontbreekt het aan onderzoek of een authentieke aanpak.
Om onze modemerken te ondersteunen bij deze evolutie, besloten we om een introductieworkshop op te zetten met niet minder dan inclusieve marketeer Hamza Ouamari & modestyliste Farah El Bastani. Tijdens deze online bijeenkomst leer je wat inclusieve communicatie inhoudt en hoe je doelgroepen op een inclusieve wijze bereikt. Je ontdekt hoe inclusie en fashion onlosmakelijk verbonden zijn en hoe jij er zelf mee aan de slag kan. Diversiteit is vandaag een realiteit. Inclusie is het harde werk.
Registreren kan via deze link.
16 februari 2023
Creamoda
gratis
Cookies opgeslagen