Koffie & Vlaai: Hoe vertel je als bedrijf of organisatie online een inspirerend verhaal?

Wil jij weten hoe je als bedrijf of organisatie online een inspirerend verhaal vertelt? Kom dan naar deze gratis sessie over hoe je een sterk merk kan opbouwen! ​

Inhoud van de sessie

  • Waarmee onderscheiden sterke merken zich?
  • Hoe kan je online aan storytelling doen?
  • Waarom is het belangrijk om je merk vanuit een 'purpose' op te bouwen?
  • Hoe bouw je een community van fans?

Doel

  • Je verbetert je online storytelling skills.
  • Je maakt van je bedrijf of merk een écht verhaal.
  • Je leert een band creëren met je publiek.
  • Je kan je online onderscheiden van concurrenten.

Voor wie?

  • Marketingmanagers van kmo's
  • Brand managers
  • Ondernemers met een eigen merk
  • Communicatie verantwoordelijken
  • Social media managers

Programma

  • 15u45: Welkom
  • 16u: Presentatie Bert Schols: Mede-oprichter van brand agency Mast. Mast werkte al voor MTV, Oxfam en Hello Bank. Bert weet als geen ander hoe je van je bedrijf een onderscheidend merk kan maken.
  • 16u15: Presentatie Eline De Munck & Bob Geraets: Eline en Bob vertellen het verhaal van hun brillenmerk Odette Lunettes. Ze vertellen hoe je, met vallen en opstaan, een succesvol merk kan bouwen.
  • 16u55: Samenvatting en Q&A
  • 17u: Nabespreking met koffie & taart
Datum

30 augustus 2018

15:45 - 17:00

Locatie

MIA-H
Kempische Kaai 85

3500 Hasselt, België

Toon op Google Maps

Organisator

Mast Agency

Prijs

gratis

Andere activiteiten