Let’s put the co&vid in COVID: Bert Pieters (DIFT)

Let’s put the what in what? In tijden waarin crisis en onzekerheid al is wat de klok slaat, is het niet steeds gemakkelijk om door de bomen het bos te zien. Daarom rolt DIFT ‘Let’s put the co&vid in COVID’ uit in de komende weken: een reeks van online sessies waarin ondernemers en freelancers vertellen hoe zij hun business aanpakken in crisistijden zoals deze.

De online sessies duren ongeveer een half uur. In de eerste twintig minuten vertellen de ondernemers of freelancers hoe zij met hun bedrijf de crisis benaderen en op een creatieve manier aanpakken. Nadat zij hun inzichten gedeeld hebben, is het aan de kijkers om de sprekers vragen te stellen en in interactie te treden. 

Na afloop van de sessie ontvangen deelnemers een opname van de online sessie. Voor diegenen die de sessie gemist hebben, publiceert DIFT een podcast die een nagesprek vormt van het webinar met enkele laatste vragen van deelnemers die via audiomessage werden doorgegeven. 

Bert Pieters (DIFT, Archie Goegebuur, sportsDC en DON)

In dit webinar zal Bert Pieters, founder van DIFT, Archie Goegebuur, sportsDC en DON, het hebben over coronakorting en klantenbinding, waarschijnlijk twee van de akeligste termen in deze tijd. Bert vertelt hoe je met kortingvragen omgaat, ze kunt anticiperen en hoe je dat misschien wel kunt omzetten in loyale klanten.

Schrijf je hier in! 

Volgende sessies

Ben je benieuwd welke onderwerpen de andere sessies behandelen, wanneer deze doorgaan en wie er komt spreken? Check dan deze pagina.

Datum

28 april 2020

10:00

Organisator

DIFT

Prijs

gratis

Andere activiteiten