Let’s put the co&vid in COVID: Charlotte Marron (Walkie Talkie)

Let’s put the what in what? In tijden waarin crisis en onzekerheid al is wat de klok slaat, is het niet steeds gemakkelijk om door de bomen het bos te zien. Daarom rolt DIFT ‘Let’s put the co&vid in COVID’ uit in de komende weken: een reeks van online sessies waarin ondernemers en freelancers vertellen hoe zij hun business aanpakken in crisistijden zoals deze.

De online sessies duren ongeveer een half uur. In de eerste twintig minuten vertellen de ondernemers of freelancers hoe zij met hun bedrijf de crisis benaderen en op een creatieve manier aanpakken. Nadat zij hun inzichten gedeeld hebben, is het aan de kijkers om de sprekers vragen te stellen en in interactie te treden. 

Na afloop van de sessie ontvangen deelnemers een opname van de online sessie. Voor diegenen die de sessie gemist hebben, publiceert DIFT een podcast die een nagesprek vormt van het webinar met enkele laatste vragen van deelnemers die via audiomessage werden doorgegeven. 

Charlotte Marron (Walkie Talkie)

Charlotte Marron, senior pr manager bij Walkie Talkie, gaat het hebben over influencer marketing in tijden van COVID-19. Is het nog steeds zinvol om met influencers te werken tijdens deze lockdown? Waarmee moet je dan rekening houden? En wat na dit alles? Welke rol kunnen influencers dan spelen? Charlotte maakt je wegwijs.

Schrijf je hier in! 

Volgende sessies

Ben je benieuwd welke onderwerpen de andere sessies behandelen, wanneer deze doorgaan en wie er komt spreken? Check dan deze pagina.

Datum

22 april 2020

13:30

Organisator

DIFT

Prijs

gratis

Andere activiteiten