Let’s put the co&vid in COVID: Jasmijn Verlinden

Let’s put the what in what? In tijden waarin crisis en onzekerheid al is wat de klok slaat, is het niet steeds gemakkelijk om door de bomen het bos te zien. Daarom rolt DIFT ‘Let’s put the co&vid in COVID’ uit in de komende weken: een reeks van online sessies waarin ondernemers en freelancers vertellen hoe zij hun business aanpakken in crisistijden zoals deze.

De online sessies duren ongeveer een half uur. In de eerste twintig minuten vertellen de ondernemers of freelancers hoe zij met hun bedrijf de crisis benaderen en op een creatieve manier aanpakken. Nadat zij hun inzichten gedeeld hebben, is het aan de kijkers om de sprekers vragen te stellen en in interactie te treden. 

Na afloop van de sessie ontvangen deelnemers een opname van de online sessie. Voor diegenen die de sessie gemist hebben, publiceert DIFT een podcast die een nagesprek vormt van het webinar met enkele laatste vragen van deelnemers die via audiomessage werden doorgegeven. 

Jasmijn Verlinden

Het spreekwoord luidt: in nood leert men zijn vrienden kennen. Voeg daar gerust merken aan toe. Geen beter moment dan een stevige crisis om de ware aard van je favoriete merken te leren kennen. Omgekeerd: turbulente tijden vormen het uitgelezen moment om als merk je waarden uit te spelen en te verankeren. Hoe je dat doet? Jasmijn Verlinden, freelance merkenbouwer met een  voorliefde voor Belgische (mode)merken, toont enkele pistes.

Schrijf je hier in!

Volgende sessies

Ben je benieuwd welke onderwerpen de andere sessies behandelen, wanneer deze doorgaan en wie er komt spreken? Check dan deze pagina.

Datum

5 mei 2020

11:00

Organisator

DIFT

Prijs

gratis

Andere activiteiten