Gelieve een meer recente versie van uw browser te installeren.
UPR viert 20ste verjaardag in 2020 met 20 minuten PR-advies voor start-ups en jonge merken die extra hard getroffen zijn door de maatregelen tegen COVID-19. Bedrijven die geen beroep doen op een communicatie-agentschap kunnen tot eind mei hun communicatie dilemma’s voorleggen aan UPR.
Jonge merken en start-ups worden extra hard getroffen door de maatregelen tegen COVID-19. Daarom wil UPR Agency, dat in 2000 als start-up ontstond, voor haar 20ste verjaardag iets concreet en waardevol terugschenken aan jonge bedrijven. Hiermee stelt UPR Agency, dat zowel lifestyle, consumer als corporate communicatiediensten verleent, haar 360° expertise in deze moeilijke tijden ten dienste van de toekomst van ons bedrijfsleven.
Bedrijven die geen beroep doen op een communicatie-agentschap kunnen tot eind mei hun communicatie dilemma’s mailen naar 202020@upragency.com. Na het beantwoorden van enkele intake vragen kunnen ze rekenen op professionele aanbevelingen over zowel consumer, lifestyle als strategische communicatie, pers- en influencerrelaties, reputatie en stakeholder management, financiële, crisis- en CSR-communicatie. Kortom op de volledige 360° communicatie approach.
Wekelijks selecteert UPR vragen die haar communicatie experten via een 20 minuten video-call persoonlijk behandelen. Hiervoor geven consultants uit de consumer, lifestyle, fashion, beauty, leisure, digital en corporate communicatieteams advies, tips en tricks op individuele basis. Vaak terugkerende en meer algemene vragen worden beantwoord via de Instagram platformen van UPR Belgium en UPR Business & Consumer en de UPR Agency Linkedinpagina.
Het volstaat een mail te sturen naar 202020@upragency.com met een antwoord op volgende vragen:
29 mei 2020
UPR Agency
gratis
Cookies opgeslagen