Gelieve een meer recente versie van uw browser te installeren.
Strategieën voor duurzame groei in een snel veranderende markt.
De modesector verandert razendsnel. De opkomst van nieuwe verkoopkanalen, de balans tussen B2B en B2C en de verschuiving in consumentengedrag maken business development steeds complexer. Hoe bouw je een sterke relatie met je eindklant op, terwijl je tegelijk slim samenwerkt met retailers, agenten en online communities?
Tijdens het Master Lab: Fashion Business Development ontdek je hoe merken zich succesvol aanpassen aan deze uitdagingen. Je krijgt strategische én praktische inzichten over data, online groei, crisismanagement, showroomvoorbereiding en B2B-samenwerkingen. Dankzij een mix van plenaire sessies en expertensessies stel je een programma op maat samen en ga je naar huis met concrete tools om je merk te laten groeien.
Hanna Grabenhofer is Associate Partner bij McKinsey & Company en mede-auteur van het invloedrijke State of Fashion Report. Ze adviseert mode-, luxe- en retailbedrijven over strategische groei, klantwaardeproposities en grootschalige transformaties. Tijdens haar sessie deelt ze de nieuwste inzichten in de economische trends die de mode-industrie vormgeven, de uitdagingen die merken moeten overwinnen en waar de belangrijkste groeikansen liggen, vanuit het State of Fashion Report. Een must voor iedereen die zijn bedrijf wil voorbereiden op de toekomst van mode.
Ingrid Van Laer en dochter Elisabeth Favril, zaakvoerders van Wellens Women, delen hun ervaring in het samenstellen van een sterke brandmix en het vinden van de juiste balans tussen generaties en modetrends.
Liesbeth, marketing- en e-commerce manager bij The Woody Group, laat zien hoe je data slim inzet om klantbehoeften beter te begrijpen en je verkoopstrategie te optimaliseren.
Met haar handgemaakte ontwerpen, geïnspireerd door kunst en vrouwelijke verhalen, bereikt ze een brede online community via social media. Ophelia zal praten over social media, online groei en community building, online en offline.
Marijke Hauman heeft meer dan 10 jaar ervaring in wholesale en werkte voor merken zoals Diesel, FRNCH, Modström en MSCH. Als voormalig wholesale manager bij CKS en nu actief bij een Antwerps modeagentuur, heeft ze diepgaande kennis van B2B-strategieën. Tijdens haar sessie deelt ze hoe je jouw B2B-aanpak naadloos afstemt op je B2C-strategie voor maximale groei en impact.
Raf deelt inzichten uit zijn carrière bij o.a. Raf Simons, Veronique Branquinho, Adam Kimmel en Ann Demeulemeester. Hij vertelt hoe je een succesvolle showroom opzet en je prospectie optimaliseert.
Als creative en commercial director bij March23 weet Lieselot hoe merken en retailers samen kunnen groeien door duurzame partnerships.
An, zaakvoerder van PLUTO, deelt haar ervaring in de samenwerking met agenten en hoe je de juiste partners kiest om je merk te laten groeien.
CEO Miguel en creative director Lien delen hoe ze Four Roses transformeerden tot een sterk groeiend merk met vier brandstores, 70 multibrandstores en een succesvolle webshop.
Karel Cardinaels, Managing Partner bij Radikal, helpt fashion brands groeien door e-commerce strategieën en automatisering. Hij laat zien welke online tactieken écht werken.
Personaliseer je programma: selecteer jouw sessie(s) naar keuze en/of boek een gesprek in met een expert.
Reserveer nu alvast je plaats voor het Master Lab om je strategie samen met deze experten naar een hoger niveau te tillen.
25 maart 2025
Dunden
Lange Gasthuisstraat 29/31
2000 Antwerpen, België
Flanders DC
€120 (excl. BTW) - €145,20 (incl. BTW)
Cookies opgeslagen