Gelieve een meer recente versie van uw browser te installeren.
Op 21 maart 2019 organiseert de Unie van Belgische Adverteerders zijn jaarlijkse Trends Day, het niet te missen event waar de nieuwste trends op vlak van communicatie, consumer insights, merken en media worden gedeeld. Daarnaast biedt deze dag ook de mogelijkheid om te netwerken met collega CEO's, adverteerders en communicatiespecialisten.
Kortom, dankzij de UBA Trends Day bent u weer helemaal bij, en dat in één dag. Afspraak op 21 maart 2019 in Brussels Expo!
Author
Host
Research Professor, Associate Director @ Australian Ehrenberg-Bass institute, Author & Co-Author 'How Brands Grow'
Corporate Anthropologist, Founder HumanDimensions, Author
Chief Editor, Charlie Magazine
Branding Expert, Author, Founder, Lindstrom Company
Co-owner & CEO, Foresight Factory
Founder & CEO TRENDONE
Co-founder & Partner nexxworks
Stand-up Comedian
Founder Marketoonist & Author
Registration & Breakfast
Event Host Ianka Fleerackers
Welcome by UBA's president
Trends in Strategy & Branding. Why Brands are Dying and What’s Next....?
Consumer Trends: The Hottest Trends for 2019
Coffee Break
Trends in Brand Building. Branding in the Era of Fragmentation: How to Bend without Breaking
4 Strong Women about Inclusion-Diversity & Unstereotype Advertising:
Trends in Diversity & Inclusion. How to Engage your Organization
Trends in Advertising. How to Unstereotype Advertising
Lunch Break
Trends in Innovation. Always in Beta: Building a Marketing Culture of Innovation
Trends in Technology. The Trend Challenge. The World in 2029
Coffee Break
Trends in Society. Societal Impact of Technology
Networking Drink
Meer informatie over de lezingen vind je hier.
21 maart 2019
Brussels Expo Auditorium 2000
Belgiëplein 1
1000 Brussel, België
UBA
Early Bird: 195 euro (lid) - 435 euro | Standaard: 295 euro (lid) - 555 euro
Cookies opgeslagen