UBA Trends Day 2019

Op 21 maart 2019 organiseert de Unie van Belgische Adverteerders zijn jaarlijkse Trends Day, het niet te missen event waar de nieuwste trends op vlak van communicatie, consumer insights, merken en media worden gedeeld. Daarnaast biedt deze dag ook de mogelijkheid om te netwerken met collega CEO's, adverteerders en communicatiespecialisten.

  • U krijgt een overzicht van de nieuwste trends op vlak van communicatie, consumer insights, merken en media.
  • U wordt geïnspireerd door 10 dynamische internationale sprekers. Alle presentaties worden in het Engels gegeven.
  • De UBA Trends Day is dé referentie in de sector en trekt jaarlijks meer dan 1.400 professionals aan, dé gelegenheid dus om te netwerken met collega’s CEO’s, adverteerders en communicatiespecialisten.
  • Een volledige dag om ideeën op te doen om uw bedrijf of merk naar een hoger niveau te tillen.

Kortom, dankzij de UBA Trends Day bent u weer helemaal bij, en dat in één dag. Afspraak op 21 maart 2019 in Brussels Expo!

Sprekers

  • Dalilla Hermans (BE)

Author

  • Ianka Fleerackers (BE)

Host

  • Jenni Romaniuk (AUS)

Research Professor, Associate Director @ Australian Ehrenberg-Bass institute, Author & Co-Author 'How Brands Grow'

  • Jitske Kramer (NL)

Corporate Anthropologist, Founder HumanDimensions, Author

  • Jozefien Daelemans (BE)

Chief Editor, Charlie Magazine

  • Martin Lindstrom (DK)

Branding Expert, Author, Founder, Lindstrom Company

  • Meabh Quoirin (UK)

Co-owner & CEO, Foresight Factory

  • Nils Müller (DE)

Founder & CEO TRENDONE

  • Peter Hinssen (BE)

Co-founder & Partner nexxworks

  • Soe Nzuki (BE)

Stand-up Comedian

  • Tom Fishburne (US)

Founder Marketoonist & Author

Neem een kijkje op de website voor meer informatie over de verschillende sprekers.

Programma

  • 8u30 – 9u15

Registration & Breakfast

Event Host Ianka Fleerackers

  • 9u15 – 10u50

Welcome by UBA's president

Trends in Strategy & Branding. Why Brands are Dying and What’s Next....?

Consumer Trends: The Hottest Trends for 2019

  • 10u0 – 11u20

Coffee Break

  • 11u20 – 12u40

Trends in Brand Building. Branding in the Era of Fragmentation: How to Bend without Breaking

4 Strong Women about Inclusion-Diversity & Unstereotype Advertising:

Trends in Diversity & Inclusion. How to Engage your Organization

Trends in Advertising. How to Unstereotype Advertising

  • 12u45 – 14u15

Lunch Break

  • 14u15 – 15u30

Trends in Innovation. Always in Beta: Building a Marketing Culture of Innovation

Trends in Technology. The Trend Challenge. The World in 2029

  • 15u30 – 16u

Coffee Break

  • 16u – 16u50

Trends in Society. Societal Impact of Technology

  • 16u50 – 18u15

Networking Drink

Meer informatie over de lezingen vind je hier.

Datum

21 maart 2019

08:30 - 18:15

Locatie

Brussels Expo Auditorium 2000
Belgiëplein 1

1000 Brussel, België

Toon op Google Maps

Organisator

UBA

Prijs

Early Bird: 195 euro (lid) - 435 euro | Standaard: 295 euro (lid) - 555 euro

Andere activiteiten