Gelieve een meer recente versie van uw browser te installeren.
Merken staan vandaag voor een moeilijke uitdaging. Niet zij maar de consumenten bepalen de spelregels. En deze zijn niet éénvormig. Hun wishlist is lang en veel merken vragen zich dan ook terecht af: hoe kunnen ze echt connecteren met hun (toekomstige) klanten en hoe kunnen ze echt het verschil maken?
Er wordt vandaag en in de toekomst veel verwacht van merken en de bedrijven die ze in de markt zetten. Naast een (uiteraard) uitstekend product, een fantastische service, een langetermijnvisie en een higher purpose kan een sterke merkidentiteit helpen om je hoofd boven het maaiveld uit te steken. Maar hoe begin je daaraan? Wat zijn belangrijke elementen waar je moet aan denken en waarom komt het ontwikkelen van je brand ID nà je strategie en niet ervoor?
Voor dit webinar is het niet nodig om specifieke software te downloaden. Je schrijft je hieronder in en ontvangt een bevestigingsmail met de link naar het webinar. Vergeet het webinar zeker niet in je agenda te zetten.
Aan de hand van boeiende cases vertelt Kate Stockman, strateeg & toekomst analist, innovatie coach en gastprofessor Trend Implementation Idea & Innovation Management op Erasmus Brussel, hoe ze dit aanpakt en wat jij hieruit kan meenemen voor je eigen bedrijf.
Voor merken die zich richten op consumenten en die willen inzetten op een sterke brand identity.
20 november 2020
Flanders DC
gratis
Cookies opgeslagen