Gelieve een meer recente versie van uw browser te installeren.
Je omzet stokt en als creatieve ondernemer wil je daar iets aan doen. Misschien lijkt het geven van een coronakorting dé manier om toch aan het werk te blijven en inkomsten te genereren. Maar klopt dat wel? Er zijn gelukkig nog heel wat andere troeven die je kan uitspelen.
In dit webinar bekijken we hoe de coronacrisis inwerkt op prijspsychologie en hoe je als ondernemer in de creatieve sector daarmee kan omgaan. We overlopen concrete prijsrecepten, bekijken hun voor- en nadelen en geven je telkens ook een aantal tips om er zo slim mogelijk gebruik van te maken. Er is helaas geen wondermiddel dat alle coronaproblemen zal oplossen, maar slimme prijszetting kan jou wel vrij snel een stap(je) verder in de juiste richting helpen.
Voor dit webinar is het niet nodig om specifieke software te downloaden. Je schrijft je in via de inschrijflink en ontvangt een bevestigingsmail met de link naar het webinar. Vergeet het webinar zeker niet in je agenda te zetten.
Simon Gryspeert is adviseur bij Flanders DC en helpt al jarenlang creatieven bij het bepalen en optimaliseren van hun prijszetting. Tijdens dit webinar overloopt hij verschillende mogelijkheden voor prijsbepaling in deze bizarre tijden.
Dit webinar is interessant voor creatieve ondernemers die tijdens deze crisis worstelen met hun prijszetting. Twijfel je of je de juiste prijs hanteert? Overweeg je vandaag tijdelijke kortingsacties? Dan is dit webinar absoluut voor jou!
Inschrijflink: Prijsbepaling in crisistijden
13 mei 2020
Flanders DC
gratis
Cookies opgeslagen