Fashion Webinar: Verkopen via een digitale showroom

Georganiseerd door
Flanders DC

Als modemerk kan je ervoor kiezen om je collecties aan te bieden via online business-to-business (B2B)-platformen. Deze platformen verkopen niet rechtstreeks aan de consument, maar fungeren als een digitale showroom voor buyers. 

Tijdens dit webinar gaan we dieper in op deze vorm van verkoop. Je ontdekt of het voor jouw merk een verstandige keuze is om in zee te gaan met zo’n platform. Welke platformen bestaan er en waarop moet je letten bij je keuze? Belangrijke aandachtspunten zijn de gebruiksvriendelijkheid en de verschillende commerciële tools die het platform aanbiedt. Daarnaast blijft het van belang om je relatie met je klanten te onderhouden, hoe ga je daar best mee om? 

Voor dit webinar is het niet nodig om specifieke software te downloaden. Je schrijft je in via de inschrijflink en ontvangt een bevestigingsmail met de link naar het webinar. Vergeet het webinar zeker niet in je agenda te zetten.  

Spreker

Raïssa Verhaeghe is oprichter van RAVER, een bedrijf gespecialiseerd in brand en business development voor modemerken. Raïssa werkte onder meer voor Veronique Branquinho, Ann Demeulemeester, Raf Simons en Delvaux. De laatste jaren ligt haar focus vooral op de ondersteuning en internationalisering van nieuwe merken. Ze kent de sector dus als geen ander. 

Voor wie?

Voor modemerken die gebruik willen maken van online B2B-platformen om hun collecties te verdelen. Het webinar is interessant voor merken die zich situeren in zowel het lage, midden- als hoge segment.

Praktisch

  • 24 november, 10u - 11u

  • Ruimte voor Q&A

  • Deelname: gratis mits inschrijving vooraf

  • Enkel voor creatieve ondernemers

Schrijf je hier in

Datum

24 november 2020

10:00

Organisator

Flanders DC

Prijs

gratis

Andere activiteiten