Gelieve een meer recente versie van uw browser te installeren.
“The best a man can get”, zou één of andere gladgeschoren voetballer over deze workshop zeggen. Zonder het woord Gillette te vermelden, dacht je wellicht automatisch aan de scheermesjesreclame. Dat is de kracht van merken. Of het nu gaat om een naam, logo of slogan: een merk typeert je product of bedrijf en onderscheidt je van de concurrentie.
Hoe kies je je merk? Gebruik je eerder een beeldmerk of een klassiek woordmerk? Of ga je voor één van de nieuwe vormen zoals een bewegend merk of een hologrammerk? Hoeveel kost een merkregistratie nu juist? En hoe vraag je een merk aan? Je komt het allemaal te weten op deze workshop, een organisatie van VLAIO en Flanders DC.
Deze workshop is relevant indien je:
Het Benelux Bureau voor de Intellectuele Eigendom (BOIP) zal naast de theorie ook stil staan bij het opzoeken van merken in databanken. Hiervoor ga je zelf online aan de slag, zodat je aan het einde van de workshop zelf een aanvraag kan indienen.
Het creatief bureau DIFT helpt je op de zoektocht naar het juiste merk. Hoe begin je eraan? Wie kan je helpen? Hoeveel tijd moet je ervoor voorzien? Maar vooral ook: wat maakt een merk nu juist sterk? En begint het nu echt allemaal met een naam?
15 maart 2019
Agentschap Innoveren & Ondernemen - VAC Gent
Koningin Maria Hendrikaplein 70
9000 Gent, België
Flanders DC
gratis
Cookies opgeslagen