Wil je echt innoveren? Durf je keuzes dan in vraag stellen. Bij het uitstippelen van de strategie, volgen ondernemers in de creatieve sector vaak dezelfde patronen. Om echt innovatief te werken, helpt het om die 'denkkaders' te herkennen waarmee jouw organisatie keuzes maakt, bijvoorbeeld over waar je tijd of geld in investeert.

Met de tool 'Beken kleur' maak je het dominante denkkader in je eigen organisatie uit de creatieve industrieën duidelijk zichtbaar. Zo ga je straks bewuster om met je keuzes. Deze tool behandelt drie belangrijke denkkaders binnen de creatieve industrieën. Deze denkkaders zijn niet bedoeld om actoren binnen de creatieve industrieën in aparte hokjes in te delen of een bepaalde rangorde te geven.

Wil jij ook ontdekken wat de verborgen denkkaders in jouw organisatie zijn? Bestel hieronder jouw toolkit en ga zelf aan de slag. Word je daarin liever begeleid? Dan kan je uiteraard bij ons terecht voor advies of bij een van onze externe consultants.

Beken Kleur werd ontwikkeld door Flanders DC in samenwerking met Antwerp Management School.

 
Let wel: vanaf nu enkel in Engelstalige versie beschikbaar.

Als vergoeding van de handlingkost vragen wij 5 euro per toolkit. Je ontvangt na de online betaling een factuur per e-mail. 

Deelnemers denken na over hoe (bewust) ze vaak bepaalde keuzes maken.

Deelnemers denken na over hoe (bewust) ze vaak bepaalde keuzes maken.

Bekijk ook al onze andere tools & checklists