Gelieve een meer recente versie van uw browser te installeren.
4 april 2017
4 minuten leestijd
Peter Decuypere geeft advies op de Expertendag.
Goed communiceren kan je leren. Dus zakten 80 creatieve ondernemers af naar Antwerpen voor de Flanders DC-Expertendag rond Marketing en Communicatie. Ze stelden prangende vragen en wisselden van gedachten met sofasprekers en experts. Kon je er niet bij zijn? Geen probleem: wij delen hieronder nog eens de beste tips.
Bert is zaakvoerder van creatief bureau DIFT en houdt van merken, maar niet van bla-bla. Zijn vuistregels:
Eva Mouton ken je vast van haar wekelijkse getekende column in De Standaard, haar muurtekeningen of haar webshop vol fun stuff. Behalve met haar tekenmateriaal is ze ook bijzonder handig met social media. Haar gouden tips:
Karin De Bruyn begeleidt met Spectra bedrijven bij strategische merktransformaties. Haar advies:
Debby Wilmsen heeft haar eigen pr-bedrijf Diamonds & Pearls. Ze ondersteunt artiesten, personality’s en bedrijven in perscommunicatie.
Kim is social media teamlead bij NMBS en geeft tips voor een goed online reputatiemanagement.
Peter Decuypere is grondlegger van technomerken ‘I Love Techno’ en ‘Fuse’. Hij publiceerde de boeken We Love Events en Holy Trinity Events. Zijn tips zijn bijzonder nuttig voor wie al eens een event op poten zet.
Jeroen is kunstenaar-taxidermist en heeft zijn eigen winkel Animaux Spéciaux. Hij slaagt erin om een echt nicheproduct breed in de markt te zetten.
Benieuwd hoe je goeie persrelaties kan opbouwen? Design- en lifestyle journaliste An Bogaerts sprak erover op onze Expertendag en deelt haar handleiding voor meer persaandacht in dit magazine.
Cookies opgeslagen