Gelieve een meer recente versie van uw browser te installeren.
In de reeks 'De job van...' laten we boeiende profielen uit de design- en modesector aan het woord. Zij delen hun ervaringen en vertellen over wat hun job uniek en bijzonder maakt. Neem een kijkje achter de schermen van het professionele leven van diverse profielen.
The Woody Group is een Belgisch modehuis met meer dan 30 jaar ervaring in het ontwerpen, produceren en verdelen van kwalitatieve nacht- en homewear. Met de merken Woody en lordsxlilies combineren ze creativiteit, comfort en duurzaamheid. De collecties worden met zorg geproduceerd, steeds met oog voor mens, milieu en detail.
Liesbeth De Keyser
BuzziSpace maakt sinds 2007 akoestische oplossingen voor de werkomgeving en telt een 150-tal werknemers, waarvan een deel in het kantoor in Antwerpen, op de productiesite in Bladel en in het warehouse in Turnhout.
Juliette Enthoven (rechts)
Nathalie Vleeschouwer is een Belgisch modemerk dat sinds 2011 bestaat, al gaan de wortels van het merk terug tot 1990. De focus lag in eerste instantie op dameskleding, maar in de afgelopen jaren is er een mannenlijn aan toegevoegd, een huisparfum, een zonnebrillenlijn, zwemkleding én schoenen.
Lie Antonissen © Lynn Laureys
Base Design is een branding agency dat werd opgericht in 1993, met vandaag kantoren in Brussel, New York, Genève en Melbourne. Onder haar Belgische klanten vinden we onder meer De Munt, Jan De Nul, Dandoy en KANAL Centre Pompidou. Manon Bails, die als Strategist bij branding agency Base Design werkt, vertelt graag over haar job.
Manon Bails
Cookies opgeslagen