Wegens de coronamaatregelen verloopt het contact met je klanten vaak helemaal online en dat maakt het toch wel moeilijker om duurzame relaties op te bouwen. Kunnen sociale media dit opvangen? En hoe maak je het verschil tegenover andere merken of bedrijven? We leggen het voor aan Flanders DC-collega Annelien Alaerts, die in haar vorige job digitale marketingmanager was voor LolaLiza. Dit Belgische damesmodemerk maakte de afgelopen jaren naam met haar ‘Always on & always close’-communicatiestrategie.  

Annelien Alaerts

Annelien Alaerts

Wil je op de hoogte gehouden worden van nieuwe artikels in dit magazine? Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

Luister naar de podcast via Apple PodcastsSpotify of Soundcloud.

Luister hier naar de podcast:



"Anno 2020 kan je het je niet permitteren om je klanten lang te laten wachten op een antwoord. In het huidige coronajaar is er letterlijk afstand van 1,5 meter en andere afstand op zoveel niveaus. Dat maakt het belangrijk om dat direct contact met klanten zo snel, zo goed en zo warm mogelijk te laten verlopen."

Annelien Alaerts,

communications manager fashion

Beluister de podcasts van Flanders DC

Je kan de podcast 'Flanders DC' ook beluisteren via Apple PodcastsSpotifySoundcloud of jouw favoriete podcastapp. Wil je geen enkele podcast missen? Dan kan je je daar meteen gratis abonneren. 

  

 

 

Het volledige overzicht van onze podcasts vind je ook hier op onze website.